تاریخ انتشار :شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۶۴۴
جالب است ۰ +
نشست فعالان گردشگری سلامت ایران، در دبی برگزار می‌شود.
خواب زمستانی بیمارستان ایرانیان دبی!
این نشست را مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.
این رویداد دوازدهم بهمن در بیمارستان" برجیل " دبی و هم‌زمان با نمایشگاه عرب هلث برگزار می‌شود.
به گزارش عصر‌میزبان تشکل‌های فعال در حوزه سلامت و گردشگری سلامت کشور‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، شرکت‌های خدمات درمانی، شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی، استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد حضور خواهند داشت.
نکته قابل تامل این نشست میزبانی بیمارستان "برجیل" دبی است که قرار است میزبان فعالان این عرصه باشد و این در حالی است که ایران در دبی دارای بیمارستانی شناخته شده و مطرح با مدیریت جمعیت هلال احمر است. بی‌تفاوتی بیمارستان ایرانی نسبت به این رویداد مهم گردشگری سلامت، در حالی رخ داده که بیمارستان برجیل به استقبال و پذیرش این میزبانی رفته است. بیمارستان ایرانیان دبی در سال‌های اخیر با حاشیه‌های متعددی مواجه بود. از انتصاب فامیلی گرفته تا حرف و حدیث‌های مالی.
 پس از آنکه رئیس سابق جمعیت هلال احمر کشورمان دردولت قبل کوشید، مقدمات حضور خودش و باجناق بدون تخصص و حتی نا آشنا به زبان انگلیسی و عربی اش در امارات متحده عربی را به بهانه مدیریت بیمارستان ایرانی متعلق به این جمعیت در دبی فراهم آورد و در سایه افشاگری رسانه ای ناکام ماند، وضعیت این مرکز درمانی ارزشمند در سایه تردیدهایی جدی قرار گرفت که هنوز به نوعی تداوم دارند.
این بیمارستان از قدیمی ترین مراکز درمانی دبی است که بیش از 43 سال است که  به ساکنان این منطقه خدمت رسانی می‌کند.
 هلال احمر ایران این بیمارستان را در زمینی که شیخ راشد بن سعید آل مکتوم آن را هدیه داده بود، احداث کرد.
مجموعه‌ای که می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگران سلامت و درمان ایفا کند و با موانع و مشکلات داخلی ایران در جذب گردشگران این عرصه مواجه نیست. بیمارستانی با کادر ایرانی که از امکانات و تجهیزات لازم برای خدمات دهی به گردشگران درمان با ملیت‌های مختلف، بهره‌مند است.
http://asremizban.com/vdchtkn-d23nk.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما