تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۶۶۴
جالب است ۰ +
طبیعت دلپذیر رضوانشهر به همراه تاریخ غنی آن، برای هر بیننده‌ای سحرانگیز است.
شب بهشت طبیعت ایران در پارسیان اوین
رضوانشهر در فهرست دیدنی‌ترین نقاط ایران قرار دارد. وجود چشم‌اندازهای زیبا و مناطق بکر موجب شده گردشگران از اقصی نقاط کشور به این دیار سبز و تاریخی سفر کنند.
رضوانشهر یکی از شهرهای زیبا و دیدنی استان گیلان و در میان سواحل و رشته کوه‌های سرسبز و سر به فلک کشیده واقع شده و از دو قسمت جلگه‌ای و کوهستانی تشکیل شده است. این شهر از شمال به دریای خزر و شهر تالش، از غرب به شهر خلخال و از جنوب به شهر صومعه سرا و ماسال و از شرق با شهر بندر انزلی مرز مشترک دارد.
طبیعت زیبای رضوانشهر و تنوع بافت جغرافیایی، این شهر را به یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری ایران تبدیل کرده است. شما با سفر به این منطقه امکان بازدید از سواحل زیبا دریای خزر، آبشارهای بلند و مناطق رویایی و دلربا را خواهید داشت. نگین شهرهای گیلان دارای آب و هوای کوهستانی و چهار فصل بسیار جذاب است که موجب شده در تمام طول سال بویژه در ایام تعطیلات به عنوان یکی از مقصدهای مهم گردشگری در گیلان شناخته شود.
قرار است 19 بهمن ماه، شب رضوانشهر، با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و داشته‌های غنی این شهر در هتل پارسیان اوین تهران برگزار شود. شهری که حرف‌های بسیاری برای گفتن در ابعاد ملی دارد.

http://asremizban.com/vdcjfxemzuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما