تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۷۰۱
جالب است ۰ +
رالی تور گردشگری کشورهای مستقل مشترک المنافع برگزار می‌شود.
رالی گردشگری کشورهای مشترک المنافع به مقصد ایران
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رییس شورای بین دولتی راهداران کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در جلسه‌ای با موضوع برگزاری رالی تور گردشگری از کشورهای مبدا تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان و ارمنستان به سمت ایران در اردیبهشت سال آینده گفتگو و مذاکره کردند.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمد حسین صوفی و بوریکریموف رییس شورای بین دولتی راهداران کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در باره‌ی فراهم آوردن شرایط مساعد برای هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این رالی در ایران گفتگو و تبادل نظر کردند.
سازمان کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) مجمعی از کشورهایی است که در نتیجه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به استقلال رسیدند.
اتحادیهٔ کشورهای مستقل همسود، اتحادیه‌ای شامل برخی از جمهوری‌های مستقل اتحاد جماهیر شوروی سابق است. تأسیس این اتحادیه به دست رؤسای کشورهای روسیه، بلاروس و اوکراین بود. مرکز اصلی آن در مینسک پایتخت بلاروس، است و نشست‌های آن در کاخ تاوری در سن‌پترزبورگ انجام می‌شود.
جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، بلاروس، تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان، مولداوی و قزاقستان، اعضای دائم این اتحادیه هستند.
http://asremizban.com/vdcbu8bzprhbg.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما