تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۷۲۰
جالب است ۰ +
گربه‌ای که به جاذبه شهر"شچچین" تبدیل شده است.
گربه‌ای که جاذبه لهستان شد
یک گربه چاق سیاه‌ وسفید به تازگی یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شهر «شچچین» واقع در لهستان شده است. «گاسِک»(Gacek) گربه‌ای است که در یک جعبه چوبی در هفتمین شهر بزرگ لهستان زندگی می‌کند و توجه گربه‌دوستان سراسر جهان را جلب کرده است.
به گزارش «ایندیپندنت»، این گربه تپلی پیش‌تر در رتبه‌بندی «گوگل مپ»، ۵ ستاره دریافت کرده و بیش از ۲۵۰۰ نظر درباره او ثبت شده است. این گربه در ۴۸ ساعت نخست فهرست‌بندی جدید «گوگل‌مپ»، حدود ۵۰۰ نظر و در رتبه‌بندی بعدی، به طور میانگین ۵ ستاره دریافت کرد که از آمار سایر جاذبه‌های گردشگری شهر بندری «شچچین»‌، از جمله یک قلعه قرن دوازدهمی بالاتر است.
این گربه که نام او به لهستانی «خفاش گوش‌دراز» معنی می‌شود،‌ سال‌هاست یکی از ساکنان این شهر و محبوب بازدیدکنندگان و شهروندان آن بوده است،‌ اما شهرت جهانی این گربه پس از ویدئویی پدید آمد که رسانه محلی «wSzczecinie» در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد و در فضای مجازی پربازدید شد.
حالا گربه‌دوستان از سراسر جهان به این شهر لهستان می‌آیند تا با گربه‌ مشهور آن ملاقات کنند.
خلاقیت در خلق جاذبه و بهره‌گیری از فرصت‌های به ظاهر پیش پا افتاده برای جلب توجه گردشگران، تلنگری است برای ما که نسبت به جاذبه‌های هویتی و تاریخی خود بی‌توجهیم.
در شرایطی که یک گربه به جاذبه جهانی تبدیل می‌شود بسیاری از آثار تاریخی کشور در حال نابودی است.

   
http://asremizban.com/vdccaxqm82bqi.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما