تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۷۲۴
جالب است ۰ +
همسایه‌ای که در حال مقصد شدن است. هم در کسب و کار و هم در گردشگری.
مقصد آینده گردشگری در خاورمیانه
یکی از کشورهای تازه وارد در عرصه‌ی گردشگری عمان است؛ کشوری که به دلیل فرهنگ خاص، سواحل چشم نواز و متفاوت، معماری، تپه‌های شنی و بیابان‌های بکر و مناظر زیبا و سبز، بسیار متمایز از کشورهای همسایه‌اش جلوه می‌کند.
در نگاه بسیاری شاید سفر به عمان چندان جذاب نباشد، زیرا که بسیاری بر این باورند که عمان کشوری است خشک و فاقد امکانات و جاذبه‌های گردشگری، ولی با سرمایه‌گذاری‌هایی که اخیرا سلطنت عمان در صنعت گردشگری انجام داده، شاهد پیشرفت فراوانی در صنعت توریسم این کشور هستیم.
مسقط، پایتخت کشور عمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد در طول چندین سال اخیر معرفی شده است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این منطقه سفر می‌کنند.
عمان، کشوری نفت خیز و ثروتمند است که همانند دبی نیازی به صرف میلیاردها دلار برای ساخت ساختمان‌های عجیب و غریب ندارد. این کشور مردمانی مهربان، زیباترین کوه‌ها و منظره‌های ساحلی را دارد و همین کافی است تا سفر به مسقط برای شما دلنشین‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کنید. مسقط شهری است که مدرنیته را در پیش گرفته اما سنت‌های خود را هنوز حفظ کرده است.
عمان با هدف تشویق بیشتر گردشگران بین‌المللی برای بازدید از این کشور، فهرستی از کشورهایی را که واجد شرایط ورود بدون روادید به این کشور هستند، منتشر کرد. بر این اساس ۱۰۳ کشور، از جمله ایران، واجد شرایط سفر به کشور عمان بدون نیاز به دریافت روادید به مدت ۱۴ روز شدند.
در این شهر نگران اقامت با کیفیت و ارزان نباشید. هاستل سندباد با مدیریت ایرانی در بهترین نقطه مسقط پذیرای شما خواهد بود. مجموعه‌ای که کوشیده با رعایت استانداردهای اقامتی، شرایط اقتصادی سفر به مسقط را فراهم کند.
http://asremizban.com/vdcgrt9u4ak9x.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما