تاریخ انتشار :جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۷۳۷
جالب است ۰ +
اقامت در هتل‌های چابهار رونق دارد.
نوروز پر‌رونق هتل‌های چابهار
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران منطقه آزاد چابهار گفت: ضریب اشغال هتل‌های این منطقه در تعطیلات نوروز تاکنون به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.
بهروز شهنوازی در گفت‌وگو با سایت جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران با بیان این‌که ضریب اشغال هتل‌‌ها در نوروز امسال در مقایسه با سال‌های گذشته رضایت‌بخش است، عنوان کرد: همکاران ما در هتل‌های منطقه آزاد چابهار همه ی تلاش خود را به خرج داده‌اند تا به بهترین شکل پذیرای مسافران نوروزی باشند.
وی افزود: خوشبختانه در این روزها که فصل پر‌رونق صنعت گردشگری در چابهار است، فعالیت هتل‌ها با نظارت کامل جامعه حرفه‌ای هتلداران منطقه جریان دارد. همچنین نهادهای مربوطه نیز بر روند فعالیت اقامتگاه‌ها و تاسیسات گردشگری نظارت دارند.
رئیس جامعه حرفه ای هتلداران منطقه آزاد چابهار در ادامه به مشکل سوخت خودروهای مسافرانی که به چابهار سفر می‌کنند، اشاره کرد و توضیح داد: این مشکل فقط مربوط به امسال نیست و ما هر ساله با این مشکل در چابهار روبه‌رو هستیم. انتظار می‌رود مسئولان مرتبط تدبیر لازم را برای رفع این مشکل به خرج دهند و تصمیم راه گشایی در این زمینه بگیرند. بسیاری از این مسافران از نقاط مختلف ایران می‌آیند و معمولاً هنگام بازگشت به شهرهایشان با مشکل سوخت مواجه می‌شوند. جا دارد با رفع این مشکل، شرایط سفر برای مسافران و گردشگرانی که چابهار را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند، تسهیل شود.
http://asremizban.com/vdcak0n0149ne.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما