تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۷۶۸
جالب است ۰ +
نمایشگاهی که یکی از ۵ نمایشگاه برتر گردشگری در جهان است.
غفلت از نمایشگاه گردشگری همسایه
به گزارش عصرمیزبان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر مدیترانه شرقی که به اختصار با نام نمایشگاه گردشگری استانبول یا EMITT نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری است که هر ساله در شهر استانبول برگزار می‌شود.
بیست‌وششمین دوره نمایشگاه گردشگری استانبول، امسال ۲۳ تا ۲۶ فروردین در مرکز نمایشگاه و کنگره تویاپ استانبول برگزار شد. در این نمایشگاه، ۱۱۰ کشور و ۴۶۱ غرفه‌دار حضور داشته و بیش از ۳۳ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.
با وجود اهمیت این نمایشگاه و ناشناخته بودن ایران در کشوری که مقصد نخست گردشگران ایرانی است، وزارت گردشگری به این رویداد ورود پیدا نکرد. ترکیه مقصدی به مراتب مهمتر از روسیه و چین محسوب می‌شود که داشته‌ها و جاذبه‌های ایران در میان گردشگران این کشور ناشناخته است.
این نمایشگاه سالانه میزبان بیش صدها غرفه‌دار اعم از مقاصد گردشگری، تورگردان‌ها، آژانس‌های مسافرتی و ارائه‌دهندگان خدمات مسافرتی از سراسر جهان است. نمایشگاه گردشگری استانبول فرصت تجاری ارزشمندی هم برای گردشگری ترکیه و هم دیگر کشورهای جهان است و بستر مناسبی را برای همکاری کشورهای مختلف در این صنعت پرطرفدار ایجاد می‌کند.
نمایشگاه گردشگری استانبول برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ برگزار شد و در حال حاضر به یکی از معتبرترین نمایشگاه های گردشگری جهان تبدیل شده است. در طی سال‌ها بخش‌های مختلفی چه داخلی و چه بین‌المللی به این نمایشگاه اضافه شدند. نمایشگاه گردشگری EMITT استانبول توانسته فرصت‌های همکاری و تجاری زیادی را برای صنعت توریسم ایجاد کند و در راستای رشد این صنعت قدم موثری برداشته است. وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، ایرلاین‌های ترکیه، شهرداری و دانشگاه توب ترکیه (TOBB) حامیان این نمایشگاه هستند.
http://asremizban.com/vdcebv8fijh8p.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما