تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۷۸۹
جالب است ۰ +
پیکان‌سواران همزمان با ۵۶ سالگی ساخت «پیکان» در ایران، روز جمعه گردهم می‌آیند.
جشن تولد ۵۶ سالگی «پیکان»
به گزارش عصرمیزبان روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: این گردهم‌آیی، جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو پیکان کلاسیک و کلکسیونی تولیدشده از مدل‌های جوانان، کار، تاکسی، دولوکس، اتوماتیک و پیکان وانت در محوطه برج میلاد تهران انجام می‌شود.
این خودروها که با وجود کلاسیک بودن، از نظر فنی و کالبدی در وضعیت مناسبی قرار دارند، از سراسر کشور، از جمله همدان، مرکزی، فارس، مشهد، مازندران، گیلان، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه و ... به انگیزه گرامی‌داشت پنجاه و ششمین سالروز آغاز تولید پیکان در ایران در برج میلاد تهران در معرض بازدید عموم گذاشته می‌شوند.
توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، ایجاد محفلی تخصصی برای تبادل اطلاعات میان مالکان و علاقه‌مندان پیکان از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.
این گردهمایی از سوی کلوپ ملی پیکان ایران با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی برنامه‌ریزی شده است.
علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک، به ویژه پیکان می‌توانند روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در محل پارکینگ شماره ۳ برج میلاد حضور داشته باشند. شرکت در این گردهمایی رایگان است.
http://asremizban.com/vdchtwnqd23n6.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما