تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۸۱۹
جالب است ۰ +
بازیگر مشهور هالیوود در یک ویدیوی تبلیغاتی برای مجموعه گردشگری در عربستان ظاهر شد.
ستاره هالیود به کمک گردشگری عربستان رفت
به تازگی «ترکی آل شیخ»، رئیس اداره کل سرگرمی‌های عربستان سعودی ویدیویی در حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن «سوفیا ورگارا» نقش آفرینی کرده است.
به گزارش ایران آرت، هنرپیشه سریال «خانواده مدرن» در حال صحبت با تلفن همراه خود و ناراحت از گم شدن چمدانش در طول پرواز فریاد می‌زند: «باید به خرید بروم».
در این ویدیو سپس این ستاره آمریکایی-کلمبیایی هالیوود را در حال گردش در فروشگاه‌های گران‌قیمت، خوردن غذاهای لذیذ در رستوران‌های ستاره‌دار میشلن و استراحت در یک سینمای مجلل می‌بینیم که می‌گوید: «مثل یک ستاره بدرخشید، فراموش نکنید کمی خود را لوس کنید، «ویا ریاض» مکانی است که باید باشید.»
سوفیا ورگارا با پادشاهی عربستان سعودی بیگانه نیست، او در ماه ژانویه روی فرش قرمز «جوایز جوی ۲۰۲۳» در ریاض ظاهر شد.
«ویا ریاض» در کنار رستوران‌های منتخب، سینمای لوکس و مراکز خرید سطح بالا، میزبان اولین هتل سنت رجیس پادشاهی است. ساخت این منطقه که به سبک معماری سلمانی ساخته شده است، ۲۰ ماه به طول انجامید.
مقام‌های عربستان سعودی با معرفی پروژه‌های جاه‌طلبانه و توسعه مقاصد گردشگری قصد دارند این کشور را به گزینه‌ای محبوب برای گردشگران سراسر جهان تبدیل کنند. در سپتامبر سال ۲۰۱۹ بود که عربستان برای نخستین‌بار مرزهایش را به روی جمعیت بزرگی از گردشگران باز کرد.
این کشور تا سال ۲۰۳۰، ‌ به حدود ۵۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای توسعه گردشگری در سراسر عربستان متعهد شده است که بزرگترین سرمایه‌گذاری گردشگری جهان محسوب می‌شود. همچنین ساخت ۴۲ هزار اتاق جدید در برنامه قرار دارد.
http://asremizban.com/vdcbu9bwprhb8.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما