تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۸۲۳
جالب است ۰ +
پرواز مستقیم کازان روسیه – تهران راه‌اندازی شد.
پرواز کازان-تهران کلید خورد
به گزارش عصرمیزبان از روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، پرواز مستقیم و هفتگی کازان – تهران و مسیر برگشت راه اندازی شد.
 معاون گردشگری کشورمان که با هدف شرکت در چهاردهمین اجلاس اقتصادی روسیه - جهان اسلام به کازان روسیه سفر کرده است، با اشاره به تلاش های دو کشور برای راه اندازی پروازهای مستقیم جدید به شهرهایی غیر از پایتخت ها افزود: از یازدهم خردادماه ۱۴۰۲ نیز پرواز مستقیم سن پترزبورگ – تهران و برگشت راه اندازی می شود.
علی‌اصغر شالبافیان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته درباره آسان کردن روند صدور روادید، در گزارشی از آخرین وضعیت این فرایند گفت: هم اینک ویزای فرودگاهی برای شهروندان روسیه صادر می شود و برنامه لغو روادید تورهای گروهی هم توسط وزارت خارجه دو کشور در حال سپری کردن مراحل نهایی است.
معاون گردشگری در ادامه با اشاره به مذاکرات خود با کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان روسیه به مرکزیت کازان اظهار داشت: با توجه به برقراری پرواز مستقیم کازان – تهران، در این گفت وگوها مقرر شد که شخصیت های مرجع و تأثیرگذار و همچنین نمایندگان دفاتر مسافرتی فعال دو کشور در یک ماه آینده، سفرهای متقابلی داشته باشند تا با ظرفیت های یکدیگر آشنایی بیشتری پیدا کنند.
شالبافیان ابراز امیدواری کرد که آغاز پروازهای مستقیم کازان – تهران، تأثیرگذاری خوبی در ورود گردشگری به ایران از این شهر داشته باشد.
چهاردهمین دوره اجلاس بین‌المللی اقتصادی روسیه – جهان اسلام در حالی روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه آغاز به کار کرد که دو هیات از بخش های دولتی و خصوصی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس دو روزه شرکت کرده‌اند.
 
 
http://asremizban.com/vdcgrw974ak9x.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما