تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۸۳۵
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
صد رهبر برتر و تاثیر‌گذار صنعت گردشگری خاورمیانه در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شدند.
دو ایرانی در میان رهبران برتر گردشگری خاورمیانه
کارشناسان رسانه فوربز (Forbes)، هرساله لیستی از برترین رهبران صنعت گردشگری در خاورمیانه منتشر می‌کنند. در تازه‌ترین فهرست فوربز در سال ۲۰۲۳ میلادی، رهبرانی از کل اکوسیستم سفر و گردشگری خاورمیانه، از جمله ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها، هتل‌ها، مقاصد و مقامات توسعه گردشگری دیده می‌شود و عملکرد رهبران برتر، بر اساس معیار‌های مشخصی همچون اندازه کسب‌وکار، ارزش سرمایه‌گذاری‌ها، میزان درآمد، میزان دارایی‌، میزان نفوذ و قدرت رهبران و دیگر دستاورد‌های آنان، بررسی و سنجیده شده است.
 در این لیست ۱۰۰ نفره، رهبرانی از ۳۳ ملیت مختلف حضور دارند و در غیاب رهبرانی از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی، رهبران اماراتی‌، سعودی‌ و بریتانیایی، بیشترین سهم را در این فهرست صدتایی دارند.
به گزارش رسانه قطب‌نما جالب است بدانید، دو ایرانی‌الاصل، به نام‌های «امیر گلبرگ»، معاون ارشد بخش خاورمیانه و آفریقا مجموعه هتل‌های مینور (Minor) و «فریبرز وصالی»، مدیرعامل شرکت گردشگری و هتلداری عمان (OHTC)، موفق‌ شده‌اند به ترتیب در جایگاه چهل‌وششم و نودوششم لیست برترین رهبران گردشگری خاورمیانه جای بگیرند.
امیر گلبرگ، معاون ارشد بخش خاورمیانه و آفریقا در هتل‌های مینور (Minor) و دانمارکی‌تبار است که از سال ۲۰۲۱ میلادی در این سمت در گروه هتل‌های مینور فعالیت می‌کند. گروه هتل‌های زنجیره‌ای مینور، دارای بیش از ۵۳۰ هتل، ریزورت و اقامتگاه در شش قاره است و امیر گلبرگ، در حال حاضر بر ۳۸ ملک مینور در ۱۱ کشور در خاورمیانه و آفریقا، نظارت می‌کند.
فریبرز وصالی نیز، مدیرعامل شرکت گردشگری هتل‌های عمان (OHTC) و استرالیایی‌تبار است که از سال ۲۰۱۷ میلادی به این شرکت ملحق شد. این شرکت گردشگری، مجموعاً بیش از ۴۵۰ اتاق را در هتل‌های «الودی»، «راوی» هتل و «سور پلازا هتل» و «ریزورت دزرت نایت» اداره می‌کند. وصالی پیش از این، معاونت مدیریت زنجیره تامین شرکت عمان ایر را بر عهده داشت.
نکته مهم اینکه نام هیچ رهبر گردشگری ایرانی و صاحب کسب‌وکار گردشگری و هتلداری از ایران، در این فهرست دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد عدم توسعه گردشگری در کشور، در لیست فوربز هم خود را نشان داده است.
 
http://asremizban.com/vdcjfieozuqet.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش گردشگری ایران هم از این نخبه ها بهره مند می شد
جاشون واقعا خالیه
هر روز عقبتر در حوزه گردشگری