تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۸۳۹
جالب است ۰ +
گردشگران عمانی قرار است به زودی به شمال ایران سفر کنند.
لزوم ورود استاندار مازندران به پرواز ۲۲ خرداد
چند روز پیش معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از برگزاری تور گردشگری عمانی‌ها به مازندران خبر داد.
روح‌الله سلگی در جلسه هماهنگی تور گردشگری سلامت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی گفته بود: اولین تور گردشگران عربی از کشور عمان روز ۲۲ خرداد ماه‌جاری به مقصد رامسر اجرایی خواهد شد و ۱۴۰ گردشگر عمانی از مسقط وارد رامسر خواهند شد.
 در این جلسه مدیران‌کل دستگاه‌های مرتبط با این موضوع به‌ویژه فرودگاه‌ها و امور گذرنامه فراجا در زمینه راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز در فرودگاه رامسر برای پذیرش گردشگران خارجی اعلام آمادگی و همکاری کردند.
کمتر از یک هفته دیگر به ورود این پرواز به مازندران باقی مانده است و شنیده‌ها حاکی است هنوز امکانات مورد نیاز برای پذیرش مسافران عمانی این پرواز مهیا نیست.
امیدواریم این خبر و آماده نبودن سیستم پذیرش و امور گذرنامه فرودگاه رامسر صحت نداشته باشد. بی‌تردید این ناهماهنگی‌ها و نواقص موجب خواهد شد طرف عمانی به مسیر شمال ایران اعتماد نکند و قید این پروازها را بزند. در روزهای گذشته هم یک گردشگر عمانی در شبکه‌های اجتماعی از شرایط نامناسب سفر به شمال نوشته بود که بازتاب گسترده‌ای داشت.
خط پروازی شمال ایران با عمان از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است و نباید گرفتار بروکراسی و موانع اداری شود که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل حل است. استاندار مازندران برای رفع این نگرانی و سفر رزرو شده گردشگران عمانی باید وارد عمل شود.
خط پروازی عمان به شمال ایران می‌تواند علاوه بر تقویت مناسبات گردشگری و روابط اقتصادی، رونق گردشگری سلامت در مازندران را فراهم کند.
http://asremizban.com/vdcd2n0j6yt0s.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما