تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۸۶
جالب است ۰ +
رادسفر مازندران به عنوان تنها نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتوراسپانیا غرفه داری می کند.
شروع فیتور اسپانیا تنها با یک نماینده ایران
طبق اعلام سایت رسمی نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا تنها یک شرکت ایرانی به نام راد سفر در این نمایشگاه با غرفه داری در سالن خاورمیانه به معرفی ایران خواهد پرداخت.
 نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از نمایشگاه های برتربین المللی گردشگری دنیاست که به دلیل همه گیری کرونا با تاخیر در تاریخ ۱۹ می مصادف با ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
نمایشگاه فیتور یکی از شناخته شده ترین نمایشگاه های بین المللی در حوزه گردشگری محسوب می شود.
 مدیرعامل شرکت رادسفر با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر با بازارهای بین المللی در دوره رکود حاصل از کرونا خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از شرکت های گردشگری و سیاست گذاران تصور درستی از اقدامات و فعالیت های ایام بحران و رکود ندارند و این موجب تصاحب بازار کشور ایران توسط مقاصد رقیب از جمله همسایگان خواهد شد.
 وی بابیان این که بازاریابی یک سرمایه گذاری و فعالیت مستمر و پیوسته است که نتایج آن در آینده تبلور پیدا خواهد کردگفت: زمان رکود همه جانبه درصنعت گردشگری دنیا بهترین فرصت ایران برای اجرای تورهای آشناسازی از طریق صدور ویزای تجاری برای فعالین بین المللی گردشگری و شرکای تجاری، تورگردانان، معرفی از طریق شبکه های اجتماعی، وبینارهای تخصصی و شناسایی نقاط ضعف و قوت برای ارتقای محصولات و خدمات گردشگری است.
 سجاد شالیکارافزود:حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالین و مدیران شرکت های گردشگری کشورهای اسپانیا، پرتغال، اروگوئه و مولداوی در وبیناری که شرکت رادسفربا هدف معرفی ظرفیت ها و خدمات گردشگری ایران پیش ازنمایشگاه برگزارکرد، بیانگراشتیاق تورگردانان و شرکت های خارجی برای برگزاری تورهای مقصد ایران است. 
 شالیکار امیدوار است با حضورشرکت رادسفر در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا، امکان میزبانی  شایسته از مشتاقان فرهنگ و تمدن ایران فراهم آید.
کلاس جهانی فیتور 
نمایشگاه بین‌المللی فیتور در مادرید اسپانیا دومین کشور پرگردشگر جهان، محلی برای تجمع متخصصان گردشگری و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا و آسیا است که به برقراری ارتباط موثر به‌وسیله سیستم‌های تحت وب و نرم‌افزاری آن بین فعالیت حاضر در نمایشگاه می‌پردازد. همچنین این نمایشگاه نوعی مرجع توریسم دنیا برای متخصصان حرفه گردشگری و نمایشگاه تجاری برای بازارهای داخلی و خارجی ایبرو آمریکا محسوب شده و فضای تجاری مناسب برای حضور، گردهمایی و ملاقات آژانس‌های گردشگری، تورگردانان، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر متخصصان حرفه گردشگری و توریسم جهانی است. این نمایشگاه شرایط ایجاد دسترسی و برقراری تعامل با فعالان حاضر از کشورهای منطقه آمریکای جنوبی را فراهم کرده است. همچنین با نفوذ زبان اسپانیایی در بعضی از کشورهای اروپایی همچون پرتغال و کشورهای شمال آفریقا به‌ویژه مراکش می‌تواند ظرفیت خوبی را برای گسترش روابط تجاری ایجادکند.
نمایشگاه فیتور با بررسی و مقایسه مستقیم کیفیت دستاوردهای خدمات گردشگری به جذب شرکای جدید و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و شروع ارتباط با مشتریان جدید اقدام کرده و منجر به شناسایی مقاصد جدید شده است. فیتور مطابق آخرین فناوری‌های روز است که برای دستیابی به توسعه پایدار در بازار گردشگری اقدام می‌کند. این نمایشگاه همه‌ساله بستری برای آموزش و ارائه تجربیات برای متخصصان در رشته‌های مختلف در جهت به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های نو با همکاری نوآورترین مشاغل گردشگری جهان فراهم می‌کند.این امر منجر به گسترش شبکه خود و افزایش مخاطبان جدید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و در نتیجه تقویت روابط تجاری و افزایش مشتریان و سرمایه‌گذاران جدید می‌شود. http://asremizban.com/vdcjz.eouuqemffs.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما