تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۸۹۱
جالب است ۰ +
وزیر میراث فرهنگی شایعه تعطیلی کنسرت‌های مجموعه سعدآباد را رد کرد.
واکنش ضرغامی به یک شایعه
مجموعه "سعدآباد" که قبل از ماه محرم میزبان کنسرت‌هایی چون کنسرت علیرضا قربانی بود با حواشی مختلفی مواجه شده بود تا اینکه بر همین اساس حرف و حدیث‌های مختلفی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی برپایی کنسرت‌های موسیقی‌ پس از  ماه‌های محرم و صفر مطرح می‌شود و به استناد این مباحث، دیگر در مجموعه‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری شاهد برپایی کنسرت های موسیقی نخواهیم بود.
بر همین اساس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با هنرآنلاین با رد شایعه تعطیلی کنسرت‌های مجموعه سعدآباد پس از ماه‌های محرم و صفر گفت: نه‌تنها پس از ایام سوگواری محرم و صفر، کنسرت‌های موسیقی در مجموعه سعدآباد از سرگرفته خواهد شد بلکه تمامی مجموعه‌های وزارت میراث آماده برپایی کنسرت‌های موسیقی در ژانرهای مختلف خواهد بود.
وزیر میراث فرهنگی پیش از این پیرامون حواشی کنسرت علیرضا قربانی گفته بود: رعایت قوانین کشور به ویژه در حوزه حجاب و عفاف برای همه دستگاه لازم الاجرا است و همه باید رعایت کنیم، الان کنسرت‌های موسیقی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در حال برگزاری است و مردم استقبال کردند. برخی در میان جمعیت مردم که می خواهند شاد باشند می‌آیند و شعار ساختار شکنانه می‌دهند با شادی مردم مخالف هستند اینها «گروه فشار جدید» هستند. جمع را به هم می‌ریزند، نباید ١٠ تا ٢٠ نفر مانع شادی ٢ هزار نفر شوند. خود مردم باید آرامش و سلامت برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی را حفظ کنند. همه تلاش و برنامه ما و اعتباراتی که هزینه می‌شود برای رضایت و شادابی جامعه و شادی جوانان است. ما علاوه بر دفاع از میراث‌فرهنگی از حداقل حقوق مردم دفاع می‌کنیم، مراقبت‌های لازم در محیط‌های فرهنگی را انجام می‌دهیم، شاید تخلفی هم بشود طبق قانون برخورد می‌شود اما نباید همه چیز را به هم زد.
 
http://asremizban.com/vdcbu8bwprhb9.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما