تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۹۲۴
جالب است ۰ +
جهانگردان هندی وارد خاک ایران شدند.
ایرانگردی جهانگردان هندی
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، جهانگردان هندی که سفر خود را از ایالت گجرات آغاز کرده اند، در مسیر خود به مقصد انگلستان، از بندرعباس وارد خاک ایران شدند.
این گروه هشت نفره که اعضای آن را یک خانواده به همراه یک گروه مستند ساز تشکیل می‌دهند، سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری ایالت گجرات هند و با دو دستگاه خودرو، شامل خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و کمپر ون آغاز کردند.
این جهانگردان شب گذشته ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ شارجه در کشور امارات را ترک کرده و از طریق خطوط هوایی و با استقبال گرم مسئولین محلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان هرمزگان وارد ایران شدند. همچنین خودروهای این تور نیز صبح امروز از طریق مسیر دریایی به بندرعباس رسیدند.
لار، شیراز، اقلید، اصفهان، کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، طی حضور ده روزه خود در ایران، از آنها عبور و از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی مسیر جنوب تا شمال کشورمان، بازدید خواهند کرد.
در مدت حضور گروه یاد شده در استان‌های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برنامه‌های متنوعی برای استقبال و بدرقه تدارک دیده شده است.
گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار کیلومتری، در لندن به این سفر پایان خواهند داد.
http://asremizban.com/vdcic5a32t1ar.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما