تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۱۰۲۸
جالب است ۰ +
کمیسر ژنرال ایران عنوان کرد:

تلاش برای رفع موانع اکسپو 2025

دومین جلسه ستاد ملی اکسپو اوزاکا- ژاپن برگزار شد.
تلاش برای رفع موانع اکسپو 2025
به گزارش عصرمیزبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران دومین جلسه ستاد ملی اکسپو اوزاکا کانسای در سالن مروارید محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و کمیسر ژنرال جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه اکسپو بیان کرد: در حوزه اقدامات خارجی موضوعات افتتاح حساب بانکی، ثبت شرکت برای کارسازی برای انجام مراودات و روال‌های گمرکی، اقدامات صدور ویزا و اکسپو مجازی دنبال شد. در بخش ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی با اعلام حکومت ژاپن کمیسر ژنرال یا وکیل شرکت قادر به افتتاح حساب است.
احمدرضا علائی طباطبائی افزود: بانک "رزونا " از جانب دولت ژاپن معرفی و با پیگیری‌های انجام شده مشکل افتتاح حساب مرتفع شد که بخشی از آن ناشی از تحریم است. روال‌های گمرکی هم در حال انجام گرفتن است در این بین اما به نظر می‌رسد ژاپن از زمانبندی خود عقب افتاده است. با این حال در سفری که به ژاپن انجام شد دهکده اکسپو مورد بازدید قرار گرفت و بر خلاف اعلام پیشرفت ۳۰ درصدی این پیشرفت کمتر به نظر می‌رسد.
وی تشریح کرد: پس از رفع مشکلات بخش خارجی مهمترین الویت تأمین بودجه است.
در ادامه نشست، نمایندگان هر یک از کمیته ها دیدگاه‌های خود را در باره‌ی مواردی اعم از تأمین بودجه، طراحی، سناریو و محتوا مطرح کردند. 
اكسپو 2025 اوساكا به عنوان یكی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت و فناوری جهان، فرصت و ظرفیت بزرگی برای معرفی توانمندی های کشورها است. نمایشگاهی كه قرار است به مدت شش ماه دایر باشد و بر اساس پیش‌بینی ها، دستكم 30 میلیون نفر از آن بازدید كنند.
http://asremizban.com/vdcc.iqsa2bqx4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما