تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۱۲۳
جالب است ۰ +
هتل بوموسی به زودی افتتاح می‌شود.
بوموسی هتلدار می‌شود
رئیس گروه توسعه جاذبه‌ها و محصولات گردشگری دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در جزیره بوموسی با مشارکت بخش خصوصی با پیشرفت چشمگیری در حال ایجاد است.
به گزارش عصرمیزبان مهدی بهاروند در گفتگو با مانا اظهار داشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های توریسم دریایی در جنوب کشور، جزیره بوموسی است که طی سال‌های اخیر با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، مقدمات توسعه گردشگری آن فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به دوری جزیره بوموسی از سرزمین اصلی، موضوع اقامت شبانه از اهمیت زیادی در بحث زیرساخت‌های گردشگری این جزیره برخوردار است؛ لذا در گام نخست با استفاده از خانه‌های محلی موضوع ایجاد اقامتگاه بوم‌گردی در این جزیره مطرح شد. هم‌اکنون تعدادی اقامتگاه بوم‌گردی در جزیره بوموسی به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.
بهاروند بیان داشت: همچنین یک هتل توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این جزیره در دست ساخت است که امیدواریم به زودی با بهره‌برداری از آن، پتانسیل ورود گردشگران بیشتر به این جزیره فراهم شود.
وی افزود: یکی دیگر از مهمترین زیرساخت‌های توریسم این جزیره ساخت اسکله تفریحی بود که این اسکله احداث و به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه جزیره ابوموسی می‌تواند به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری دریایی خلیج فارس در منطقه تبدیل شود، عنوان کرد: جزیره ابوموسی طی سال‌های گذشته تنها یک جزیره نظامی محسوب می‌شده است که در کنار آن جمعیت بومی نیز در آن اسکان دارند، اما هم اکنون در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین قطب‌های توریسم دریایی در خلیج فارس است.
http://asremizban.com/vdci.razct1azpbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما