تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۵۶۷
جالب است ۰ +
تعداد نظر۲
چهل و سومین دوره نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا اواخر دی ماه برپا می‌شود .
سکوت فیتور 2023 در ایران
در یاداشت قبلی عصرمیزبان با توجه به شرایط کنونی کشور و آسیب های جدی که به صنعت گردشگری وارد شده است، ورود دولت برای حمایت از بخش خصوصی، برای حضور موثر در نمایشگاه مهم گردشگری فیتور را برشمردیم.
هنوز برنامه و نحوه حضور ایران در این رویداد مشخص نیست و این در حالی است که زمان ثبت نام تا بیستم مهرماه اعلام شده بود.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اجرای نمایشگاه فیتور را برعهده دارد و فراخوان و ثبت نام علاقمندان را انجام داده است. امسال غرفه ایران در مساحت ۱۹۸ متری و هم جوار با پاویون اروپا برپا خواهد شد .
با گذشت یک ماه از پایان مهلت ثبت نام، هنوز اطلاع رسانی از میزان استقبال و شرکت های ثبت نام کننده انجام نشده است.
 کانون جهانگردی در فیتور پارسال اعلام کرده بود که در دوران پساکرونا، حضوری قدرتمند و با شکوه در فیتور خواهد داشت. ادعایی که در عمل شاهد آن نبودیم و با نمایشگاه های گذشته تفاوت محسوسی نداشت.
این روزها ایران هراسی در تمامی کشورهای دنیا به اوج خود رسیده و موجب لغو سفرهای گردشگران خارجی شده است.
فیتور یکی از نمایشگاه هایی است که می تواند در بازار راکد گردشگری ایران، روزنه ای برای بازگشت امید باشد. در فیتور امسال کانون جهانگردی نباید فروشنده غرفه باشد و باید با اختصاص بودجه و فارغ از نگاه درآمدی، زمینه حضور فعالان خلاق و کاربلد گردشگری ایران را برای فراهم کند.
آژانس های مسافرتی، شرکت های فعال در حوزه توریسم محلی، تور گردانان، شرکت های حمل و نقل، هتل ها و اقامتگاه ها، شرکت های خدماتی، رسانه های فعال در زمینه صنعت گردشگری و مراکز آموزش خدمات جهانگردی و گردشگری، از جمله شرکت کنندگان این رویداد معتبر محسوب می شوند.
فیتور مکانی برای ارائه خدمات و محصولات جدید صنعت گردشگری و بازاریابی است و تاثیر به سزایی در پیشرفت و توسعه تجارت گردشگری دارد .
نمایشگاه بین‌المللی فیتور در مادرید اسپانیا دومین کشور پرگردشگر جهان، محلی برای تجمع متخصصان گردشگری و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های توریسم در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا و آسیا است .
 
 
http://asremizban.com/vdcbuzbsprhb0.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کانون جهانگردی سال قبل مجری بود.
اتفاق خاصی نیوفتاد.
من اخبارش رو رصد می کردم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بخش خصوصی باید میدان دار باشه
دولت هم باید حمایت کنه نه میدان داری