تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۷۲۲
جالب است ۰ +
ایجاد دفاتر اطلاع رسانی ایران در سایر کشورها وعده‌ای بود که محقق نشد.
آقای تفاهم‌نامه در زیر‌مجموعه وزارت میراث!
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مهرماه سالجاری از ایجاد دفاتر اطلاع‌رسانی در سایر کشورها خبر داده بود که تنها در عکس‌های خبری خلاصه شد. تفاهم‌نامه‌هایی که فقط امضا شده‌اند و نتایج و سرانجام آن مشخص نیست.
قرار بود نخستین دفتر اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی گردشگری ایران در کشور ارمنستان با امضاء تفاهم‌نامه میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت پارس هلال کاسپین راه‌اندازی شود که از سرانجام آن هیچ خبری مخابره نشد.
در جلسه‌ای که مهرماه سالجاری با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مدیرعامل شرکت پارس هلال کاسپین برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری توسعه مناسبات بین دو کشور در زمینه تورهای مسافرتی، اتومبیلرانی، صنایع دستی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و ... با بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و ایجاد شعبه نمایندگی کانون در ارمنستان به امضاء رسید.
بر اساس تفاهم‌نامه مذکور قرار بود کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و شرکت پارس هلال کاسپین در زمینه اطلاع رسانی، تبلیغات و بازاریابی گردشگری، جذب گردشگران از مقاصد بین‌المللی هدف، جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی در طرح‌های گردشگری ایران، کمک به توسعه صادرات صنایع دستی و محصولات گردشگری، برگزاری تورهای گردشگری  و ... با یکدیگر همکاری کنند.
محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دراین نشست گفته بود: در نظر داریم با راه‌اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی گردشگری ایران در سایر کشورها به ایجاد و تقویت بیش از پیش روابط گردشگری و فرهنگی کمک کنیم. امضاء تفاهم‌نامه‌های همکاری با کشورهای عراق و افغانستان را نیز در دستور کار داریم. تبدیل کردن تفاهم‌نامه‌ها به برنامه‌های عملیاتی و دارای زمان‌بندی اجرا بسیار مهم است.
تفاهم‌نامه‌های پرتعداد مدیر این مجموعه در یکسال گذشته در نوع خود کم‌نظیر است.
ماموت خودرو با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تفاهم‌نامه امضاء کرد
***
امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران و کلوب اتومبیلرانی بین‌المللی عراق
***
تفاهم‌نامه همکاری‌های اتومبیلرانی، گردشگری، صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و صنایع دستی میان کانون جهانگردی و منطقه ویژه ایرانیان
***
امضاء تفاهم‌نامه همکاری با شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد
***
امضاء تفاهم‌نامه ‌همکاری با سازمان منطقه آزاد تجاری_صنعتی کیش
***
تفاهم‌نامه مشترک کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
***
تفاهم‌نامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با گروه هتل‌های هما، هلدینگ هگتا و هتل‌های پارسیان
***
تفاهم‌نامه با معاون کمیته گردشگری مسکو
http://asremizban.com/vdcebw8fijh8w.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما