تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۵۹۰
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
گردشگری ایران در نمایشگاه بین‌المللی سفر و هتلداری مسکو معرفی می‌شود.
روایت ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023
به گزارش عصرمیزبان از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، MITT  یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده تر کنند.
نمایشگاه گردشگری ام آی تی تی امسال ۱۶ تا ۱۸ مارچ ۲۰۲۳ همزمان با ۲۵ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در مسکو برپا خواهد شد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد زمینه حضور هدفمند فعالان صنعت گردشگری ایران در این دوره از نمایشگاه را فراهم تا به معرفی جاذبه‌های متنوع و متعدد ایران در زمینه گردشگری، طبیعت گردی و بوم گردی، مناطق تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت های سرمایه گذاری کمک کند.
MITT نمایشگاه تجاری بین المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است و شرکت در آن امکان برقراری ارتباط  مستقیم با آژانس های مسافرتی و تور اپراتورهای ۵۲ منطقه روسیه و حدود ۲۰ کشور جهان را فراهم می کند.
پیش بینی می شود حدود ۵۴۰ شرکت از ۲۰ تا ۲۵ کشور جهان مثل مصر، هند، اندونزی، امارات، ترکیه، تایلند، آفریقای جنوبی، قطر، مالدیو، فیلیپین، مراکش، ونزوئلا، اردن، تونس، بحرین، الجزایر، بلاروس، کوبا، اوگاندا، سریلانکا، روسیه و ... در نمایشگاه ۲۰۲۳ شرکت کنند.
شرکت های حاضر در نمایشگاه عمدتاً در زمینه اجرای تورهای ورودی، تورهای کروز، دفاتر ملی گردشگری، آژانس های مسافرتی، مراکز اطلاع رسانی و انجمن ها، هتل ها، آژانس ها، کارشناسان سفرهای تجاری، اماکن میراث فرهنگی و موزه‌ها، شرکت های هواپیمایی و حمل و نقل، شرکت های فناوری مسافرتی، مراکز رزرواسیون، شرکت های بیمه، مراکز و کلینیک های پزشکی ارائه دهنده خدمات پزشکی در روسیه و خارج از کشور و پارک های تفریحی و پارک های آبی فعال هستند.
http://asremizban.com/vdchtvnmd23nw.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کریمی
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم حداقل نظر روس ها به ایران جلب بشه
وقتی ازشون حمایت می کنیم
حالا برنامه کانون جهانگردی چی هست؟