تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۷۰۹
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
شرکت کنندگان در نمایشگاه MITT مسکو دورهم جمع شدند.
هم‌اندیشی در تهران برای موفقیت در مسکو
به گزارش عصرمیزبان MITT نمایشگاه تجاری بین المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) است که امسال 16 تا 18 مارچ 2023 همزمان با 25 تا 27 اسفند 1401 در محل CROCUS EXPO پایتخت کشور روسیه دایر خواهد شد. شرکت در این رویداد، امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس های مسافرتی و تور اپراتورهای 52 منطقه روسیه و حدود 20 کشور جهان را فراهم می کند.
در این راستا روز گذشته نشستی به منظور هم‌اندیشی و اتخاذ تصمیمات راهبردی برای حضور هدفمند و شایسته نمایندگان صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه MITT مسکو با حضور مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و جمعی از مدیران و نمایندگان شرکت های فعال در حوزه سفر و گردشگری کشور، برگزار شد.
شرکت آلما سفر پارسی، دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی نورمهر پارس، شرکت خدمات مسافرتی ایران دوستان، دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فطرس پارس، شرکت نیکزاد گشت آریا، آژانس گردشگری ایران گشت تور شیراز، شرکت خدمات مسافرتی ارس، شرکت راستین سیر، آژانس هواپیمایی و مسافرتی پردیسان گشت، آژانس خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی ستاره برج سفید، شرکت خدمات مسافرتی ارگ جدید، شرکت خدمات مسافرت علاءالدین و شرکت بیلیفو، نمایندگان صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه MITT مسکو 2023 هستند.
http://asremizban.com/vdcjfheazuqey.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا بعدش نتیجه نمی ده این نمایشگاه ها
چرا نقشه راه نداره
چرا یه تحلیل و ارزیابی درست انجام نمی گیره