تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۷۱۲
جالب است ۰ +
انچه می‌خوانید خبری است که خبرنگار عصر میزبان در گفتگویی رویایی با وزیر گردشگری تهیه کرده است!
یک گفتگوی رویایی با وزیر گردشگری!
خبری که واقعی نیست و رویای همکار خبرنگارمان محسوب می‌شود و در خواب شب گذشته در گفتگو با وزیر گردشگری تهیه شده است!
وزیر گردشگری گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که سفر در زندگی تمامی ایرانیان جاری و ساری است.
عزت‌الله ضرغامی افزود: من از مردم ایران خواهش می‌کنم کمی از سفرهای خود بکاهند. هتل‌ها جای سوزن انداختن نیست. همانطور که یک کارگر ساده کشورهای همسایه در سال 1401 به راحتی می‌توانست لاکچری به ایران سفر کند حالا معادله عوض شده و ایرانیان هم با آسودگی خاطر به هر جای ایران سفر می‌کنند.
وی افزود: خوشبختانه به جایی رسیده‌ایم که ایرلاین‌ها با هم رقابت می‌کنند تا نظر مردم را جلب کنند. حالا این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند با کدام هواپیما سفر کنند.
وی اظهار داشت: متاسفانه نمی‌توانیم پاسخگوی بسیاری از گردشگران خارجی باشیم و با این روند باید فکری به حال زیرساخت‌ها بکنیم. برای سفر به ایران دعواست. قبلا باید تا نیمه شب برای آزادی همین چهار تا گردشگر خارجی تا نیمه شب وقت صرف کنم. اما حالا آن قدر گردشگر خارجی زیاد شده که کسی رغبت ندارد حالشان را بپرسد. میزان آفتاب سوختگی در روس‌ها هم به دلیل سفر به ایران و آفتاب گرفتن افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. به همین منوال پیش برویم به دلیل حضور چینی‌ها خیلی‌ها تهران را با پکن اشتباه خواهند گرفت. چون خودروهایمان که تماماً چینی است و فقط خودشان کم بودند تا خیابان‌هایمان رنگ و بوی چین بگیرد.
وزیر گردشگری افزود: ستاد خدمات سفر ما در دنیا به الگوی گردشگری مبدل شده است و در بسیاری از کشورها اجرایی شده است. امروز هیچ ایرانی نیست که نتواند سفر کند و در حسرت سفر ارزان باشد. قبلا ترکیه مقصد سفر بود و حالا قصد داریم کاراکاس را جایگزین کنیم. ونزوئلایی‌ها قصد دارند میدان تکسیم کاراکاس را برای گردشگران ایرانی احداث کنند.
ضرغامی ادامه داد: سیم کارت گردشگری سه تا ده تومن نظر من بود. سفر ارزان هر وقت اراده کنی نظر من بود. قسطی بخری بردی، نظر من بود که صنایع دستی را دگرگون کرد. افزایش فروش سریال‌های خانگی نظیر جیران، خاتون، سقوط و... با توییت‌هایی که زدم کار من بود.
http://asremizban.com/vdcd2x056yt0f.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما