تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۸۷۸
جالب است ۰ +
مدیرعامل هتل‌های میزبان:

نشاط مردمی یعنی رونق گردشگری

هفتمین جشنواره مجسمه‌های شنی در بابلسر برگزار شد.
نشاط مردمی یعنی رونق گردشگری
مجموعه هتل‌ها و رستوران‌های میزبان همگام با شهرداری بابلسر حامی این رویداد ساحلی و هنری بود.
فریدون حاجی بابایی مدیرعامل شرکت فرا گردش گستر بابلسر و مجموعه میزبان در جریان برگزاری این رویداد در گفتگو با رسانه‌های خارجی که میهمان این هتل بودند از نقش موثر رویدادهای فرهنگی و هنری در نشاط اجتماعی و رونق گردشگری سخن گفت.
وی افزود: بابلسر شهری گردشگر پذیر و شناخته شده در صنعت گردشگری است و برای پویایی اقتصادی نیازمند رویدادهای ملی و بین‌المللی است.
حاجی‌بابایی درباره‌ی رویداد مجمسه‌های شنی گفت: ساحل و بهره‌مندی از دریا دلیل سفر به بابلسر محسوب می‌شود. بنابراین در کنار این زیرساخت‌ها و زیباسازی، باید به نشاط عمومی در سواحل هم توجه کرد. جشنواره‌هایی نظیر مجسمه‌های شنی می‌توانند علاوه بر جذابیت برای مردم زمینه‌ساز رونق گردشگری هم باشند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار راپلی روسیه که چگونه می‌توان مناسبات گردشگری میان دو کشور را تقویت کرد گفت: اشتراکات فرهنگی و تمدنی می تواند محور گردشگری دو کشور قرار گیرد. در گام نخست باید شناخت از ایران ایجاد شود تا گردشگران روسی به این انتخاب برسند.
مدیرعامل مجموعه میزبان در پاسخ به خبرنگاران دو شبکه ترکیه نیز به نزدیک بودن روابط دو کشور اشاره کرد و گفت: ایران می‌تواند مقصد گردشگران این کشور به ویژه مسلمانان ترکیه باشد.
وی افزود: داشته‌های گردشگری و فرهنگی ایران در میان مردم کشورهای همسایه ناشناخته است و تا این شناخت حاصل نشود و به تناسب زیرساخت‌ها و موانع دیپلماتیک رفع نشود نباید انتظار داشت که مقصد گردشگران کشورهای همسایه باشیم.
 
http://asremizban.com/vdcgr7974ak9u.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما