تاریخ انتشار :شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۹۴۳
جالب است ۰ +
تاجیک‌ها به تماشای آهنگ دو نفره می‌نشینند.
آهنگ دو نفره برای تاجیک‌ها
به گزارش عصرمیزبان آهنگ دو نفره فیلمی به کارگردانی «آرزو ارزانش»، نویسندگی «بابک کایدان»، تهیه‌کنندگی «جواد نوروزبیگی» و سرمایه‌‌گذاری سامان سامانی محصول سال ۱۳۹۹ است که سال ۱۴۰۲ به اکران رسید.
 احمد مهران‌فر و فرزاد فرزین در آهنگ دو نفره به ایفای نقش پرداخته‌اند و فرزاد فرزین در نقش واقعی خود یعنی یک خواننده نسل جوان به هنرنمایی می‌پردازد.
 این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی آرزو ارزانش در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی است که با مشارکت و همراهی شرکت توسعه گردشگری کادوس در تاجیکستان اکران می‌شود. فیلمی که ژانر کمدی موزیکال را محور قرار داده است.
 سعید مجردی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کادوس درباره‌ی این اکران گفت: تاجیکستان اشترکات فرهنگی بی‌نظیری با کشورمان دارد اما با این وجود حضور محصولات فرهنگی و هنری ایران در این کشور بسیار کم‌رنگ است.
وی با اشاره حضور کشورهایی نظیر ترکیه در بازار فیلم و سریال تاجیکستان افزود: ما دو کشور فارسی زبان و نزدیک هستیم و مردم این کشور علاقمند هستند تا از آثار فرهنگی و هنری ایرانی بهره‌مند شوند.
مجردی اظهار داشت: حضور پررنگ فرهنگی، تقویت کننده گردشگری دو کشور نیز هست. هدفی که در شرکت توسعه گردشگری کادوس با محوریت فرهنگ و هنر در حال برنامه‌ریزی است.
http://asremizban.com/vdcjftehzuqex.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما