تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۰۲۱
جالب است ۰ +
تاکید بر حضور شایسته ایران

تنور فیتور گرم شد

International Tourism Fair FITUR
حضور موثر در فیتور در دستور کار کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قرار گرفت.
تنور فیتور گرم شد
به گزارش عصرمیزبان نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا از رویدادهای مهم و جریان‌ساز صنعت گردشگری محسوب می‌شود که مدیریت آن از سوی وزارت گردشگری به کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران سپرده شده است.
مدتی است که میز فیتور ۲۰۲۴ در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشکیل شده و جلسات این رویداد مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در دومین جلسه ویژه این نمایشگاه بر ایجاد بستر مناسب برای حضور قدرتمند نمایندگان گردشگری ایران تأکید کرد.
محمد‌حسین صوفی افزود: استفاده از ظرفیت‌های دانش نوین و فناوری‌های روز در راستای ایجاد بستر مناسب جهت حضور حداکثری و ارائه دستاوردها و خدمات نمایندگان، کنشگران و صنوف گردشگری کشورمان در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) اسپانیا و همچنین معرفی شایسته داشته‌های‌های بی‌نظیر ایران باید محور برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد. 
طراحی غرفه ایران با الهام از نمادهای فرهنگی، تاریخی، ایجاد فضای تعاملی در پاویون کشورمان، اجرای برنامه‌های ویژه معرفی جاذبه‌های ایران، موسیقی زنده ایرانی، برپایی کارگاه‌های زنده تولید صنایع‌دستی، خطاطی و هنرهای سنتی ایران، برگزاری جلسات توجیهی و کارگاه‌های آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان و نمایندگان ایران شامل الگوهای رفتار بین‌المللی و فنون مذاکره و بازاریابی در صنعت گردشگری از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.
نمایشگاه فیتور 2024 چهارم تا هشتم  بهمن ماه 1402 و همزمان با روزهای آغازین سال نو میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.
 
  http://asremizban.com/vdcf.0dyiw6dxygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما