تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۱۱۰
جالب است ۰ +
فیتوری‌ها در هتل هما گردهم‌ آمدند.
زیبا، جذاب و دیدنی به فیتور می‌رویم
گردهمایی، هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا برگزار شد.
به گزارش عصرمیزبان به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، روز گذشته در شروع کارگاه آموزشی نمایشگاه بین‌المللی فیتور ۲۰۲۴ اسپانیا در هتل همای تهران گفت: نمایشگاه‌ها به ویژه برای کشور ما که با وجود سابقه دیرین تمدنی، فرهنگی، دینی و تاریخی به اندازه کافی در صنعت گردشگری شناخته شده نیست، موقعیت ویژه‌ای به شمار می‌رود. بنابراین توقع می‌رود، نمایندگان حاضر در نمایشگاه‌ها برای معرفی ایران با شکوه و امن به جهانیان تمام تلاش، همت و ظرفیت خود را به کار بگیرند.
صوفی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و جلساتی که با دست اندرکاران حوزه گردشگری و تورهای ورودی به ایران داشتیم، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی خارج از کشور اولویت‌بندی شده است، گفت: بر این اساس حضور هدفمند در نمایشگاه‌های TTG ایتالیا، ITB برلین، MITT مسکو، ATM دبی و در صدر آنها نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا که از موفق‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای جهانی محسوب می‌شود، در فهرست اهداف معاونت گردشگری و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قرار دارد.
زیبا، جذاب، دیدنی
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اشاره به حضور پر شور و موثر نمایندگان و‌ کنشگران برجسته ایران در نمایشگاه فیتور سال گذشته، بیان داشت: طراحی پاویون ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا در پی دریافت نظر شرکت‌کنندگان، مطالعات و نیاز سنجی‌های صورت گرفته، زیباتر، جذابتر با چیدمانی استانداردتر شده است تا شرکت کنندگان ایرانی بتوانند مطلوبتر از فضا و موقعیت‌های فراهم شده بهره‌برداری کنند.
صوفی افزود: فضای پاویون ایران در مساحتی حدود ۲۰۰ متر مربع به صورت چهار طرف باز و در مجاورت غرفه کشورهای مصر، اردن و قطر قرار دارد که همین هم‌جواری، فرصت مناسبی را برای تقویت همکاری و ایجاد تعامل با فعالان گردشگری این کشورها در اختیار نمایندگان کشورمان قرار می‌دهد.
وب درباره‌ی برنامه‌های پاویون ایران در نمایشگاه فیتور 2024 گفت: برای امسال برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده و در راستای برقراری ارتباط مستقیم با شبکه میراث تی وی و تعامل با رسانه‌های اسپانیایی، تولید کتاب، بروشور، نمایش کلیپ‌های معرفی ایران در ویدئو وال، برگزاری جلسات تخصصی و ... اقدامات اولیه انجام شده است.
http://asremizban.com/vdce.z8zbjh8z79bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما