تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۷۴۱
جالب است ۰ +
تلاش ایران برای جذب گردشگران روسی هنوز نتیجه‌بخش نبوده است.
پیام دردناک فوتبالیست روسی برای گردشگری ایران
به گزارش عصرمیزبان با وجود فعالیت‌های دیپلماتیک و حضور در نمایشگاه‌های گردشگری روسیه، اما گردشگران روسی تمایلی برای حضور در ایران ندارند. توقعات و خواسته‌های این گردشگران در ایران مهیا نیست و عزمی را هم برای فراهم کردن این شرایط شاهد نیستیم.
اظهارنظر مهاجم تیم ملی روسیه در سفر اخیر این تیم به ایران بیانگر نادیده گرفتن ابتدایی‌ترین نیازهای گردشگران روسی در هتل‌های کشور است. بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که شرایط این تیم در هتل برای انجام بازی تدارکاتی با ایران مناسب نبوده است. "نیکلای کوملیچنکو" در گفتگو با وب سایت «ایزوستیا» روسیه به بیان تجربه سفرش به ایران پرداخت و از بعضی شرایط از جمله غذا و اینترنت انتقاد کرد؛ در حالی که کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی و حضور هواداران روی سکوها این بازیکن را تحت تاثیر قرار داده بود.
بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه بعد از بازی با تیم ایران گفت: از نظر زندگی روزمره واقعا تهران را دوست نداشتم، صادقانه بگویم، همه چیز در سطح بسیار پایینی بود. آخرین بازی خود را مقابل ازبکستان در تاشکند انجام داده بودیم. آنجا سطح راحتی بالاتری وجود داشت اما در تهران، به نوعی در هتل به طور کلی مشکلاتی وجود داشت به ویژه غذا. از اینترنت هم که چیزی نگویم. من در اتاقم در هتل اینترنت نداشتم. مجبور بودم در راهرو بنشینم تا به جایی وصل شوم. درست مثل ۱۰ سال پیش در روسیه، اگر یادتان باشد، زمانی که در بعضی جاها مجبور بودید به جایی بروید تا به اینترنت دسترسی پیدا کنید .
بی‌تردید این اظهار نظر ملی‌پوش روسی مخاطبان بسیاری در روسیه خواهد داشت و در تغییر نگاه به ایران تاثیرگذار است. اگر گوش شنوایی باشد از این اظهارنظر دردناک برای بهبود وضعیت گردشگری کشور بهره می‌گیرد.
 
 
http://asremizban.com/vdcfiydeaw6dj.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما