تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۱۳
جالب است ۰ +
تعداد نظر۱
علی‌بابا برای شرکت در مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی فراخوان داد.
"علی بابا"،"منصورضابطیان"و جوایزمیلیونی سفرنامه نویسی
شرکت سفرهای علی‌بابا در جدیدترین خلاقیت خود، با برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان «هزار و یک سفر»، علاقه‌مندان به سفر را به اشتراک تجربه‌شان از سفر دعوت کرده است.
شرکت علی بابا مسابقه‌ای با نام «هزار و یک سفر» برای سفرنامه نویسان و خاطره نویسان تدارک دیده است. این مسابقه جذاب از نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا سی و یکم تیرماه ادامه دارد. داور این مسابقه منصور ضابطیان، مجری، روزنامه نگار و تهیه کننده، است.
افرادی که مایل به شرکت در مسابقه هزار و یک سفر علی بابا هستند باید یک خاطره یا سفرنامه 500 کلمه‌ای نوشته و به این مجموعه ارسال کنند. هر شرکت کننده می‌تواند با هر تعداد اثر در دو بخش مسابقه حاضر شود. در صورتی که فردی تمایل به سفرنامه نویسی دارد، باید به بیان دقیق تمام همه اتفاقات در طول مسافرت بپردازد و صرفا از جاهای دیدنی تعریف نکند. جوایز بخش سفرنامه نویسی برای نفر اول 30 میلیون تومان، نفر دوم 20 میلیون تومان و نفر سوم 15 میلیون تومان است. نفرات چهارم تا هفتم این بخش مسابقه هم 6 میلیون تومان دریافت خواهند کرد. ضمنا هر بخش مسابقه توسط مردم هم داوری می‌شود که جایزه برگزیده این بخش 25 میلیون تومان است.
 
http://asremizban.com/vdcbufbaprhb8.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مینا نعمنی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام.قرار بود هفته آخر مرداد نتایج اعلام شود.ولی هنوز خبری نشده.لطفا اطلاع رسانی کنید